(prestaro za odgovor)
Kako se bog obraca?
said
2005-03-16 10:45:51 UTC
Odnos boga i covjeka. Osobno vidjenje.

Bog se obraca beskrajnom slaboscu.
Bog nije najjaci. Svatko je jaci od boga.
To je kao imati malo djete. Kao na slikama bogorodice s djetetom-bogom sa
bogom se postupa njoznoscu primjerenom tom slabasnom i nevinom bicu. To je
prava simbolika tih slika. Zato su te slike tako lijepe. One prikazuju odnos
ljubavi.
Naravno da volimo nekoga tko je nevin i slab. Nemamo nikakve koristi od
toga. Osim otkrica bezuvjetnosti, bezuvjetne ljubavi. Susret sa slaboscu i
nevinosti nas uci da budemo bezuvjetni. To moze covjek prosiriti na sve
sfere svog postojanja. Svo covjekovo postojanje i djelovanje bit ce prozeto
bogom. Bezuvjetnost zanci i potpuno ostvarenje covjeka kao ljudskog bica.
Covjek koji se svakome i svemu obraca kao prema malom djetetu je potpun
covjek. On nije vezan nicim.
Bog se dozivljava kao otac. Bog je djete a covjek njegov roditelj.
altazar
2005-03-16 11:47:59 UTC
"said" je napisao u poruci interesnoj grupi:d192ov$cv5$***@ls219.htnet.hr...
> [...]
| bogom se postupa njoznoscu primjerenom tom slabasnom i nevinom bicu. To je
| prava simbolika tih slika. Zato su te slike tako lijepe. One prikazuju

Mislim da bi ispravno bilo gledati Boga u svoj prirodi, medjutim, priroda
ima Ÿenske osobine, a veæina ljudi dana¹njice navikli su misliti: Bog -
otac, a ne Bog - majka, ili zajedno.
Bog je u svemu, Bog omogucava postojanje svega (jer On je postojanje),
izgradjuje sve, odrzava sve.
Ovdje sam postavio tekst " ZOV TAJANSTVENIH IMPULSA" koji mi je poslao
prijatelj iz Komina: http://tinyurl.com/5a3gp
Stranice se postavljaju, trebam scanirati preostale slike iz knjige. Uèinit
æu to slijedeæih dana.

| Naravno da volimo nekoga tko je nevin i slab. Nemamo nikakve koristi od

U djetetu trebamo nauèiti vidjeti odraslog èovjeka,
u odraslom èovjeku, a najprije u sebi, trebamo znati vidjeti dijete.

"Sin je stariji od oca" (kineska)
Ratko Jakopec
2005-03-16 18:28:33 UTC
Post by said
Bog se obraca beskrajnom slaboscu.
Bog nije najjaci. Svatko je jaci od boga.
A dobro, velis da je to tvoje osobno vidjenje. Mozda je svako jaci od
tvojeg Boga, od mojeg nije, moj Bog je temelje svega sto postoji.
Ljubav nije slaba, ljubav je sila od koje nema vece sile.
Robert Bralic
2005-03-17 08:15:56 UTC
Post by said
[...]
Bog se obraca glasom i vidjenjima(to zna svak ko je citao Bibliju),
ali to nesmijete reci jer vas strpaju na psihijatriju i Ivana pisasca
otkrivenja su kad
su mu nasli spise drzali 3mj. u dusevnoj bolnici.
Svak zna da nismo vrijedni ni jedne njegove dalke, a z a one koji
vjeruju u Sveto trojstvo bih ih molio da mi objasne kaoko
je onda dozvolio da bude bicevan i raspet i da ga pluju ako
je Isus=Jahve,a po svetom trojstvu je.
Sveto trojstvo nije ono sto crkva propovjeda vsc jedinstvo
izmedju svetih:Boga Oca,Krista i Andjela.
I motramo znati da covjek nikad nece na nebo(osim ako Bog(Otac) dopusti),
jer na nebu su bezgrijesni a covjek je po priorod grijesan.

Pozdrav,Robert !
said
2005-03-17 12:04:00 UTC
Ja ne citam Bibliju.
Svoje misljenje o krscanskoj praksi, pa onda i o citanju Biblije vec sam
iznio ( vidi "molim pomoc").
Citiram sam sebe:"No da bi netko citao Bibliju mora biti pozvan od Njega.
Nece valjda citati
Bibliju zato sto je On to nekome rekao pa mu mi, eto, vjerujemo. Tako nesto
vodi do zatucanosti ili ako se netko u to upusti sa stvarnim emotivnim
angazmanom do ludnice i bezumlja."
Isus je raspet da bi pokazao da je bog slab, da jedino covjek moze na ovaj
svijet dovesti boga.
Covjek se moze sresti s bogom jedino na ovom svijetu.
Post by Robert Bralic
Post by Ratko Jakopec
Post by said
bogom se postupa njoznoscu primjerenom tom slabasnom i nevinom bicu.
Post by Robert Bralic
je
Pozdrav,Robert !
said
2005-03-17 12:04:00 UTC
Svatko je jaci od boga.
Covjek moze biti jak ili slab. I najslabiji covjek moze ne slusati boga,
dakle jaci je od boga.
To proizlazi iz bozje kvalitete nesebicnosti.
On je izvor zivota i svima je dano da se napiju s tog izvora.
Iz tog izvora se mozes napiti samo njeznosti (suptilnosti) i nevinosti.

Vjera daje snagu. Vjerovati znaci prihvacati misljenje nekog covjeka i to ti
daje snagu jer ti je sve jasno, ti si mehanizam koji radi besprijekorno. Dok
se ne pojave rascijepi sumnje.
Tada ce se mehanizam mozda raspasti, postat ces slab i prijemcljiv za boga.
Danijel Turina
2005-03-17 12:13:47 UTC
Post by said
Vjera daje snagu.
Hoces reci da udaljava od Boga, ako je Bog slab.
Ajme meni, svacega cu se ja ovdje nacitati... :(
Homepage: http://www.danijel.org/ Business: http://www.ouroboros.hr/
said
2005-03-17 15:42:59 UTC
"Sila boga ne moli".
Ako je netko jak sta ce mu bog.
Kvaliteta boga je vjecnost.
Svatko tko je jak ce pasti. Mozda ce nakon toga ostati jak ali ce slusati i
sluziti boga svojom snagom.
Navedi jedan primjer nekoga tko je spoznao boga a prije toga se nije slomio.
Vjera, po mom misljenju, nije odnos s bogom nego prihvacanje koncepta o
smislu postojanja od neke religije, ideologije, znaci ne od boga.
Danijel Turina
2005-03-17 16:06:55 UTC
Post by said
"Sila boga ne moli".
Ako je netko jak sta ce mu bog.
To ti je pak prilicno plitka ideja. Naime, ako je Bog istinska snaga i
vrijednost, onda se postavlja pitanje je li nesto stvarna snaga ili tek
privid snage. Ako je stvarna snaga, onda je od Boga. Ako je privid snage,
onda se radi o laznosti koja pokusava stvoriti privid da je nesto sto nije.
To ti je kao razlika izmedju sigurnosti i oholosti. Sigurnost dolazi od
spoznaje, iskustva i snage. Oholost dolazi od nesigurnosti i slabosti, jer
slabost pokusava glumiti snagu. Ukratko, onaj tko je stvarno jak, jak je
zato sto je blizak Bogu, zato sto je barem dio svoje svijesti sjedinio s
Bogom, i odatle mu dolazi snaga. S druge strane, onaj tko je jako daleko od
Boga pravit ce se da je jak kako bi prikrio svoju slabost. Te dvije stvari
slicno izgledaju ali samo na papiru, u praksi se dobro vidi sto je sto.

Dakle tvrdnja da "ako je netko jak, sto ce mu Bog" je apsurdna, jer je taj
postao jak upravo zato sto mu je Bog trebao.
Post by said
Kvaliteta boga je vjecnost.
Dobro, i?
Post by said
Svatko tko je jak ce pasti.
To je jako upitna tvrdnja, jedna od onih narodnih mudrosti u kojima ima
vise narodnog nego mudrog. Naime nije dovoljno ustanoviti je li netko jak
ili nije, nego sto je temelj i uvjet njegove snage, a onda mozemo dalje o
tome hoce li pasti ili nece. Andjeli su iznimno mocni, ali ne padaju zato
sto im je temelj Bog, cija je kvaliteta, kako si primjetio, vjecnost. Ocito
je Bog izvor snage, i nuzni uvjet snage. U svemu tome, slabost se definira
kao ne-Bog, totalno suprotno tvojim tvrdnjama da je Bog slab. Fora je u
tome da stvarna snaga malo drugacije izgleda nego si ljudi obicno misle.
Oni si misle da je snaga kad mozes nekoga tuci po glavi, a zapravo je snaga
kad ne moras nikoga tuci po glavi.
Post by said
Navedi jedan primjer nekoga tko je spoznao boga a prije toga se nije slomio.
Ja ti zapravo ne mogu navesti niti jedan primjer slomljenog covjeka koji je
spoznao ista. Ti vjerojatno govoris o bahatim ljudima koji se moraju
razbiti o zid kako bi se opametili, ali to uopce nije nikakav nuzan uvijet
spoznaje, nego tek jedan moguci scenario. Napustanje pogresnih zamisli je
normalni dio procesa spoznaje, ali isto tako je i samouvjerenost dio
procesa spoznaje, inicijativa je dio procesa spoznaje, isto kao i
tvrdoglavost, upornost i beskompromisnost.
Homepage: http://www.danijel.org/ Business: http://www.ouroboros.hr/
said
2005-03-18 14:10:59 UTC
Snaga covjeka
Prema indijskoj definiciji stvarnosti, stvarnost, istina je ono sto je
vjecno. Ono sto nije vjecno nije stvarno.
Bog je stvarnost, covjek nije stvarnost.
No osim boga koji je jedina stvarnost postoji emanacija boga, razine koje su
blize ili dalje bogu i time stvarnije i manje stvarne.
Covjek koji nastaje iz boga utjelovljuje razlicite razine stvarnosti.
Isto tako covjek jest barem privid entiteta.
Pazi, moja skromna razina mi ne dopusta da vidim sve razine, skale po kojima
se "bozja emanacija" spusta bivajuci sve manje suptilna da bih mogao vidjeti
kako bilo koja energija nastaje iz boga.
Ja vjerujem i osjecam da je to tako.

Covjek krece od dna. Prvo mora spoznati materijalno. Zatim pocinje osjecati
svoju energiju. Mozda pocinje i dozivljavati sebe kao energiju. To je
pocetak.
Njegova svijest sad obuhvaca vise razina stvarnosti. Primjecuje da svaka
razina ima i svoje "autonomne zakonitosti" i da je ta "autonomija" relativna
jer se niza razina regulira prema visoj.
U idealnom slucaju covjek ce visu razinu koju je postigao u svojoj svijesti
utjelovljavato na "ovom svijetu". To se osobito dogadja kod usvajanje neke
razine neposredno visoj materijalnom pa se moze manipuliranjem energije na
toj razini rjesavati prakticni problemi ( ne cineci nista lose cak bivajuci
bolji nego prije ). No bez obzira o kojoj se razini radilo osjecam da je
prema bozanskom naumu presudna takva ukorijenjenost u "ovom svijetu".
Kad govorim o snazi mislim na te razine neposredno vise materijalnom. Mislim
kao sposobnost djelovati na ovaj svijet.
Covjeku je dano da stekne snagu i ona je njegova. Tu pretpostavljam uvjetno
razlikovanje covjeka od boga, stvorenog od stvaraoca.
Ljudi su duzni ( Bogu ) ono sto jesu utjelovljavati na zemlji. Ja bih to
nazvao "permanentnom samoaktualizacijom".
Kao sto su ljudi mogli; i prije nego sto su stekli tu snagu o kojoj govorim,
odabrati da ce oni biti djeca, tako su i sada
slobodni da s njom ucine sta zele.
Naravno da im je ona dana da utjelove boga na ovom svijetu.
Kao sto andjeli obavljaju bozj poslove na nekoj razini tako ih ljudi
obavljaju na svojoj.
Sto ce bogu covjek bez ikakve snage?
No "covjek nije Bogu rob".
Netko moze reci sta ce mi bog?, ja sam bog. To je i dosta cest slucaj kod
onih koji dosegnu kakvu snagu, moc.
Kod visih razina te opasnosti nema . Ono sto se tu pojavljuje kao "problem"
jest sto na tim razinama, ako je ukorijenjen, covjek preuzima sve vise i
vise odgovornosti i izlaze se pogubnije opasnostima ovog svijeta ( u
ekstremnim slucajevima ).
Doduse i osjecat ce se lakse. Energija za utjelovljenje viseg dolazi
direktno od boga.
Za spoznati boga, izvor potrebna je suptilnost duha. Ja vidim boga kao
suptilnost samu.
Ne znam kako visoka postignuta razina svijesti je besmislena ako nije
dovedena na ovaj svijet. Promasuje bozji naum.
Rijetko je da netko utjelovljuje i suptilnost i snagu.
Pravi izazov jest: biti na ovom svijetu i utjelovljavat bozje kvalitete u
prvom redu bezuvjetna ljubav, trud, njeznost i nevinost.
Za to je potreban covjek koji je i "svjetovno snazan", ukorijenjen u ovom
svijetu i koji ga se ne boji.
Tko ce prenijeti bozje kvalitete na ovaj svijet ako ne covjek i i to takav
kakvim sam ga opisao?
Post by Danijel Turina
Post by said
[...]
Post by said