(prestaro za odgovor)
POREZNI DUŽNICI
Zli_Zec
2012-08-03 10:36:19 UTC
Nakon što je u utorak Porezna uprava objavila popis poreznih dužnika,
internetske stranice s popisom bile su dugo opterećene. Naime, 'lista
srama' bila je najčitanije štivo u posljednja 24 sata. No, Linićeva
lista poprilično je nepregledna.
Stoga ako imate potencijalnog poslovnog partnera koji vam je sumnjiv,
ili želite znati da li ste vi ili možda vaši poslodavci na crnoj listi
poreznih dužnika, dovoljno je svratiti na www.popisporeznihduznika.com
i ukucati ime i prezime.
Novom tražilicom pretraživanje je mnogo brže i preglednije - jer
možete pretraživati po imenu tvrtke, obrta ili osobe, a rezultati
ispadaju brzo i točno.
http://www.jutarnji.hr/lakse-do-poreznih-duznika--nova-trazilica-omogucuje-pretrazivanje-po-imenu-/1044945/
Ono sto mi je zanimljivo, a Jutarnji to ne spominje, je to sto je ovu
trazilicu postavila rijecka tvrka Ribosom d.o.o.
Mislim da je ovo debela pljuska Gazimiru Cacicu koji je posprdno
govorio o besplatno uradjenim projektima.
Danilo Turilo & firma mu 'Ouroboros':
http://www.popisporeznihduznika.com/?page_size=25&sort_field=rbr&sort_field_by=&sort_field_type=&sort_type=ASC&_ff_duznici_mjesto_operator=like&_ff_duznici_mjesto=Zagreb&_ff_duznici_imeprezime_operator=%2525like%2525&_ff_duznici_imeprezime=Ouroboros&_ff_duznici_vrsta_operator=%253D&_ff_duznici_vrsta=Pravna+osoba&_ff_selSearchType=0&_ff_onSUBMIT_FILTER=Tra%C5%BEi

:-)
ALG
2012-08-03 11:04:02 UTC
Post by Zli_Zec
[...]
_
\`\
|= |
/- ;.---.
_ __.' (____)
` (_____)
` (___)
Oh Long Johnson
2012-08-03 11:05:28 UTC
Post by ALG
Post by Zli_Zec
[...]
alga sine, zabij si taj palac sebi u guzicu pa u gubicu, majmune

btw: yebo te abuse@*Zli_Zec*.t-com.hr u dupe
plaćipićko :-P